Juicing – Flytande näring

Det är gratis att gå med i den här webkursen. Du betalar bara för att få kursboken.

Kursen bygger på informationen i boken “Juicing – flytande näring”. Vi kommer inte att ta upp allt som står i boken här så det är bra att ha den också. Vi kommer att ta upp en del saker som inte står i boken här.

Anmäl dig till kursen här:
You need to be logged in to enroll in this course


Köp boken här!

EDIT-JuicingEbkCOVER

Här kan du köpa kursboken “Flytande Näring” för endast 229 kronor.

Boken är i mjukband med vackert 4-färgstryck.

 

 

 

 

 

 


När du gått med i webkursen kan du klicka på länkarna nedan för att komma till kursinnehållet.


 

GÅ NER I VIKT, ÖKA DIN ENERGI, FÖREBYGG HJÄRTSJUKDOMAR, CANCER OCH ANDRA SJUKDOMAR OCH BYGG UPP DIN HÄLSA MED KRAFTEN I JUICING

Alla  vet att vi bör äta fler frukter och grönsaker varje dag för att bibehålla en hälsosam kropp. Men som det mesta i livet kan det ibland vara lättare sagt än gjort.

Enligt “the Centers for Disease Control and Prevention“, bör vi äta upp till 5 dl frukt och 7,5 dl grönsaker varje dag. Men studier i USA har visat att så många som 80% inte äter tillräckligt med frukt och nästan 90% inte äter tillräckligt med grönsaker.

Det betyder att kroppen berövas på viktiga näringsämnen den behöver för att bekämpa sjukdomar, reparera sig själv och utföra grundläggande uppgifter.

MEN TACK VARE KRAFTEN I JUICING, SÅ KAN DU BÖRJA ATT STÄRKA DIN HÄLSA FRÅN DAG ETT

TA EN TITT PÅ ALLA SÄTT SOM JUICING KAN FÖRBÄTTRA DIN LIVSKVALITET OCH STÄRKA DIN HÄLSA

LÅNGVARIG ENERGIKICK
Till skillnad från koffein, energidrycker och raffinerat socker, ger juice dig en naturlig dagslång kick och hjälper till att detoxa kroppen, och eliminerar trötthet som är orsakad av att kroppen behöver jobba hårt för att rensa bort skadliga restprodukter.

EXKLUSIVA NÄRINGSÄMNEN
Det finns mikronäringsämnen i frukter och grönsaker som du inte kan få från någon annan mat, inklusive kalium, vitamin A, folsyra och många andra som spelar en nyckelroll för din hälsa och ditt välmående.

BEKÄMPA ÅLDRANDE
Att öka ditt intag av viktiga näringsämnen som de man hittar i färsk juice kan hjälpa dig att bekämpa åldrande, förebygga kroniska sjukdomar som risken ökar för med åldern och bibehålla en vacker ungdomlig hy.

MINSKA RISK FÖR KRONISKA SJUKDOMAR OCH CANCER
Juicing tillåter dig att få i dig höga nivåer av antioxidanter i din kropp genom mat som kål och blåbär. Antioxidanter bekämpar fria radikaler i din kropp och den kan hjälpa till att förebygga ett antal typer av kroniska sjukdomar och cancer.

FÖRBÄTTRA SYNEN
En shot av morotsjuice varje dag ger en kraftig mängd betakaroten och zink som stärker dina ögon och bekämpar åldersrelaterad  försämring tillsammans med vitamin  C, A och, vitamin B8 och folsyra.

 STÄRKA HÄLSAN I MATSMÄLTNINGSSYSTEMET
Frukt och grönsaksjuicer är en fantastisk källa till lättlösliga fibrer, vilket hjälper till att minska uppkomsten av problem som förstoppning eller diarré medan det stärker din förmåga att smälta maten.

Köp ditt exemplar av “Flytande Näring” och upptäck hur lätt det är att ha en hälsosam livsstil.

Här följer bara några få av de saker du kommer att lära dig i:

  • Hur du väljer den bästa juicen för dina behov
  • De bästa frukterna och grönsakerna att använda för särskilda fördelar
  • Varför att dricka grön juice har stora dolda fördelar
  • Vilka råvaror du ska göra juice av för yngre, smidigare hud
  • Skillnaden mellan juicing och att mixa
  • Hur du kan förebygga kroniska sjukdomar och cancer
  • Hur du kan införliva juicing i din plan för viktminskning
  • De vanligaste faktan och myterna om juicing
  • Och mycket mer…

Du får också 8 NÄRINGSRIKA OCH VÄLSMAKANDE JUICERECEPT som en hjälp att komma igång.

Börja skörda fördelarna av naturliga juicer och påbörja din resa till ett lyckligare, hälsosammare jag.

KÖP BOKEN NU!

EDIT-JuicingEbkCOVER